jOm jAdi stAlker sAya..

jOm jAdi stAlker sAya..
jOm jAdi stAlker sAya..

Friday, March 18, 2011

Hati Berbunga-Bunga .

Assalamualaikum...and morning.

Terawal lak bangun hari nie..buka tingkap..cuaca amat cerah..lihat pemandangan yang menghijau di sekitar kolej mahsuri..santek sangat..terasa aman di hati. Best nya kalu hari nie boleh duk bersenang lenang,baring-baring je atas tilam,online sepanjang hari or keluar jalan-jalan..ahakss semua tue impian je kak siti..buku ODE dah tersengih menanti.Ohh..tension balik memikirkan test and quiz yang xsudah-sudah,makin bertambah ade lah. Minggu nie je ade dua kuiz..test coming soon..aduyaiii..idop student..terima saje dengan redha.


Lupakan seketika pasal study,buku-buku.test.quiz semua...tenangkan pikiran.*ayat xleh blah*..hahaha.  Mood hari nie berbunga-bunga even  sedang serabut dengan buku-buku yang tak khatam lagi..ohoiii..Semalam agak lama bergayut dengan mr.Muchuk terchenta tue..sampai kul 5 pagi ...sampai saya yang tertidoo..maluuu.*dengkur segala*.Kononnya nak kejutkan awak bangun..tapi awak yang kejutkan saya..huhuhu.


Awak..kalau saya xde quiz esok,ade transport,ade member temankan..saya dah pergi Pantai Merdeka ari nie..tempat awak adakan program kayak tue..Rindoo sangat-sangat kat awak..Saya tau awak mengharap saya dapat ke sana..tapi im sorry dear,i can't .;-(


Semalam awak tujukan lagu nie untuk saya..so sweeett...thanx awak .So bangun-bangun jer tido..terus saya dengar lagu nie..hihihi..Terima Kasih Segalanya..Lestari.



Terima kasih ku ucap kepadamu
Kerana sudi menyayangi diriku
Semoga kita bersama dan setia

Aku bersyukur pada Tuhan Yang Esa
Kerana dia yang menemukan kita
Semoga kita mendapat rahmat darinya
Hidup bahagia

Oh kasih indahnya kurasakan
Sewaktu engkau ada bersama di sisiku
Indahnya cintamu
Biarpun apa yang terjadi relaku tempuh
Asal kau tahu hargai pengorbananku ini
Terhadap dirimu

Sewaktu kau berduka aku ada di sisi menemani
Sewaktu kau gembira jangan pula kau lupa diri ini
Andainya aku tiada
Abadikan cinta kita sepanjang hayatmu

Terima kasih ku ucap kepadamu
Kerana sudi menyayangi diriku
Semoga kita bersama dan setia
Hidup bahagia…

Sewaktu kau berduka aku ada di sisi menemani
Sewaktu kau gembira jangan pula kau lupa diri ini
Andainya aku tiada
Abadikan cinta kita sepanjang hayatmu

Terima kasih ku ucap kepadamu
Kerana sudi menyayangi diriku
Semoga kita bersama dan setia

Aku bersyukur pada Tuhan Yang Esa
Kerana dia yang menemukan kita
Semoga kita mendapat rahmat darinya
Hidup bahagia….




Awak...terima kasih jugak sebab menyayangi saya...terima kasih sebab membahagiakan saya..I Love U so Much.Miss Awak sangat-sangat.


Ahaks tangkap jiwang lak..udah-udah..buku dah memanggil-manggil sayang..study time!!!




4 comments:

  1. perghh . giler jiwang karat :)
    hehe , study molek2 deh , ore nk tiru. hehe

    ReplyDelete
  2. jeles nyerrrrr!!! hehehe
    romantic giler!

    ReplyDelete
  3. fiqa:fiqa chatok dh..ore nk tiru fiqa..hehe

    ReplyDelete