jOm jAdi stAlker sAya..

jOm jAdi stAlker sAya..
jOm jAdi stAlker sAya..

Thursday, March 10, 2011

MAAF .

Assalamualaikum w.b.t


Ehemmm...ari nie teringat saya pada seseorang nie...nape saya ingat dia ek..padahal saya dah buang dia jauh-jauh dari kamus idop saya nie...walaupon saya tau amat susah untuk lupakan segalanya..tapi saya cuba sedaya upaya..and now.saya rasa usaha saya dah berjaya...tapi setelah sekian lama knape dia kembali mencari saya??knape??menyesal ke kamu??


Ohh shit!!tetiba text saya mengungkapkan kata maaf..MAAF???..kamoo..tau ke ape itu maaf??? Maaf senang diungkapkan...berjuta-juta kali boleh diungkapka..tapi tulus ke kamoo..luhur dari hati???? kenapa setelah sekian lama, baru sekarang kata maaf itu diungkapkan..motif kamoo??


Dulu saya dipersalahkan..kononnya saya yang memulakan onar...sekarang knape kamoo mengungkapkan kata maaf??menyesal?ke baru tersedar dari mimpi???ke baru sedar semua yang berlaku nie salah kamoo. Yer..kamoo..ego..amat-amat ego.


Dulu saya bodoh kerana terlalu mempercayai kamoo..saya menyesal..seandainya masa boleh diundurkan..saya harap sangat saya xpernah mengenali kamoo..Dulu saya sayangkan kamoo..tersangat-sangat..kini..benci??sekelumit pun tiada..sayang?tentunya tidak..saya anggap kamoo bukan siapa-siapa lagi dhati saya..dan MAAF...mungkin saya memaafkan kamoo kerana  saya xpernah membenci dan mendendami kamoo. Saya bukan pendendam..mungkin saya tiada perasaan...saya si hati kering. dan kamoo bukan lagi siapa-siapa dihati saya. MAAF.


Kini saya bahagia bersama dia..dia lebih memahami saya..saya akan mendoakan yang terbaek buat kamoo..semoga kamoo juga bahagia disisi mereka yang menyayangi kamoo. MAAF..kamoo sudah terkubur dihati saya..sekali saya dilukai..saya takkan biarkan hati ini terluka lagi. 

MAAF DARI HATI .
Saat hati dilanda kepiluan..










No comments:

Post a Comment