jOm jAdi stAlker sAya..

jOm jAdi stAlker sAya..
jOm jAdi stAlker sAya..

Thursday, March 10, 2011

Friday day.


Assalamualaikum..

Gud monink cuk!!*terbaca mesej*..hehe..mOnink all..yes..today is friday..friday is holiday..yup holidayyy..xyah g classss..besttttt!!hahaha...dah name nye holiday..bangun pom time matahari dikepala..kalau kat umah ni dah kena pot pet dah ni ha..for sure,huhuhu. Semalaman saya jadi antoo bird derr,,gler ah..mata xngantuk..online smpai lengoh bontot..tengok-tengok dah kol 5 pagi..ape nak jadi..then bila dah tidoo..memang xsedar ape la kan..hohohoho...syoknya kalu ari-ari idop cmni.

Yang xsyoknya..mangun jer mata bengkak beb..pasaipa lak.?.mata aku memang dah sakit..semalam lagi berdenyut-denyut. bangun pagi ni teros bengkak..bukan sebab tidor lewat tapi memang mata saya xsehat.


mata burong antoo!!

muka xmandi!ahaks..amat burOkss!



Bangun jer teross on9..aishh ape nak jadi lah ko nyah...huhuhu..xpela sekali sekala...tetiba teringat kat umah..hmmm rase cam nak balik jer..miss my mom n my sis damn much .miss jgak sama budak techik ni ha..kalau call xmo cakap..geram tol..takpela..nengok gambar pon xpela..huhu..*pasrah tak bleh blah*

nUrhumaira Insyirah.

hello...ibuuuu..
kecik-kecik dah pandai yer kakak....xlama lagi da nak dapat adek..kakak jgn nakal-nakal tau...juga rindoo sama my nephew ni..Daniel Mustaqim..mokngoh rinduuu kamoo.

Daniel Mustaqim.


anak ayOh..

No comments:

Post a Comment