jOm jAdi stAlker sAya..

jOm jAdi stAlker sAya..
jOm jAdi stAlker sAya..

Monday, February 14, 2011

Pagi Yang Cerah....

Assalamualaikum ...
alooooo..hehehe..agk brsepah velog aku ni..lma xupdate..malas..hihihi
ehemmm..arini terbangun awal la plak..huhuhu...bgun2 terus on9...oh nikmatnya idop.Ni la kesukaan aku dpt duk kolej,,leh on9 je kje..wlaupon wireless agak ciput...mnguji ksabaran aku giler!hohoho...tp xpela,sabar separuh dari iman;-)
Da on9 pg2 ni xsangka lak bleh berFB..hahahha..addict dh kt fb ni...cpatla hapuskn..mmbuang mase aku je..
Arini cuti wehhhh..syok dowh.Confirm da shbat2 aku semue xbangun lg...duk membongkang ag atas tilam empuk masing2*empuk ke*hahahaha..ape2 jela kn..asalkan dpt tido dengan panjang.heeeee

Ari cuti camni aku dh tau dh...malas nk wt keje..rase nk out je,,lepak2 ..tp xde orang lak nk kuar...so?????cik fadilah.ape anda nk buat?????Sediakan list aktiviti arini...

1.Basuh baju
   Manyak gler baju masyam...himpunan slma 3 ari..hahaha..tp baldi xde wehhh,sabun pun xde,,mcmne?

2.Study..
   benda paling tension aku kna wt..aduyaiiii..malas kot...tp nk wt cmne..nama pom bljo kn.
   Next week aku akan jd agak tension!!i guess!!sbab ape????test n quiz blambak la!
   -ODE
   -QMT 225
   -QMT 320

3.kemas2 bilik..bersepah nk mampus!

4.ON9...yesss!!hahahha..dh feveret.

5.Outing...nk bli baju tu..lawa...huhu..tp ade ke org nk kuar????;-(

6.
7.
8
9
...
..
..
..
.
.............BUAT MENGONG JERRRRRRR............................



antara list2 aktiviti arini...hopefully yg no 2 tu aku akn wat la..hahaha..klu rajinla.heeeeeee
Seterusnya..aktiviti paling aku suka lah..Snap foto ..hahahhaa..antaranya:

xde keje sgt2 la pg2 ni kan..ahahahahaa

No comments:

Post a Comment