jOm jAdi stAlker sAya..

jOm jAdi stAlker sAya..
jOm jAdi stAlker sAya..

Monday, February 14, 2011

MIMPI NGERI!!!

Giler mengong mimpi aku smalam...ngeri..tragis..nk tergelak pon ade...aduyai...
Al kisahnya camni...mimpi ni melibatkan adek aku yg tersayang ni..maybe sebab rindukan dia kot sampai termimpi2..yang tragisnya..dalam mimpi ni adek aku dikatakan telah meninggal dunia....nangis aku...ma abah datang jumpa aku n ceritakan mcamne bnda 2 jd..kononnya adek aku ni terkambus dalam tanah msa dia ikot seorang sami ni...aku pn xtau ape motif sami 2 dalam mimpi aku ni...then...pastu...aku da nangis2 ble ma citer pasal adeq aku 2....pastu....last2 aku tanya...mne kubur adeq???korang tau ma aku cakap ape????
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
adeq tdo la...sapa kta dh mati!!!!!aduyaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...mengong2.....mimpi 2 wt aku nangis2 dh....pdahal adek aku xde ape2 pom...

Moral of story  :klu rindu 2 calling2 la diorang..huhuhu...nti termimpi bukan2 plak .


Teringat Keletah adik-adik kat umah.

No comments:

Post a Comment