jOm jAdi stAlker sAya..

jOm jAdi stAlker sAya..
jOm jAdi stAlker sAya..

Friday, April 1, 2011

unexpected!!

assalamualaikum...

Semalam dengan jayanya telah berlangsung colloqium on forecasting and its application.Ape ke benda tue ????hehe..pada yang tak tau,colloquim nie adalah pembentangan projek dan analisisnya..maksudnya kitorang kena cari kes study and wat research serta buat analisis mengenai tajuk yang kami pilih tue dan buat analisis melalui AHP,ILP,ARENA and so on..ape ke benda lak tue????hahaha..yang tue xyah explain lah ..sampai ke esok pon xabeh.hihihi

Ok..colloqium nie melibatkan student part 4 and part 6 sahaja sebab kitorang ambik subjek forecasting and spreedsheet. So terpaksala wat projek nie..agak memenatkan sebab semua dilakukan secara last minute..uhuuhuhu..*jgn amalkan kerja last minute yer kawan-kawan.Saya bersama group members cik yati ,Rizal and Epul adalah pembentang yang ke-10..agak cuak sebab Dr.Razak bersama menjadi panel..huhuhu..berdebar-debar beb..sakit perut,nak terkucil bagai..hahahaaha..aduyaiiii.

Group kami memilih tajuk selection for the best laptop using AHP..Alhamdulillah..dalam susah payah dan bantuan en.Kamarul akhirnya analisis dapat dibuat dengan baek..tapi serius memeningkan...Time present bapak maluuu...saya xtau la macamane saya present tadi..ok ke tidak tak pasti..yang penting semua tue dah berlalu dan ....................................sungguh tak dijangka kami mendapat group kedua terbaek..oh unexpected!!!huhuhuhu..terkejut giler bila group kami berada dalam 3 group terbaek..nie hadiah-hadiah yang kami dapat.

group members.

No comments:

Post a Comment