jOm jAdi stAlker sAya..

jOm jAdi stAlker sAya..
jOm jAdi stAlker sAya..

Friday, March 4, 2011

Aku Seorang LESs?

Less...lessy...lesbo...n watever yg berkaitan adalah xde sangkut paut nga aku ok..huhuhu...tergelak aku dengar statement aku ni seorang lassy...how can..hahhaahaha


Maybe sebab keintiman aku dengan kawan pompuan kot buat orrang -orang terpikir yang aku seorang lessy...aduyaiiiiii...tapi aku xkesah pon..yang pnting aku paham perasaan sebenar aku pade sape and untuk sape..of course bukan untuk sejenis.


Yer ..aku sayang kawan-kawan aku..tapi bukan cinta ok..hahahaahaha...nak gelak besau besau la .


Aku n Yati...dari part one lagi orang kata kami lessy..hahaha..aduyaiiiiiiii...statement xleh blah..mentang-mentang la kitorang bersahabat baik..kehulu kehilir berdua..2 pon dipanggil lessy...xpaham xpaham...


cik yatt




Aku n Yana..my laling...pon orang kata kami lessy..muahaahahaha...ala panggil laling laling 2 standard la..mnunjukkan kemesraan..tp bukan kemesraan ke arah itu...
mylaling...




Aku...xkesah orang nak kata ape..yang penting ..aku tau..sayang aku...cinta aku...untuk Mr.mUchUk yang sorang nie...dan yang penting...dia seorang LELAKI and...saya bukan leSSy...saya Gay..sebab cintakan lelaki..hahahhaa
Only u MuchuKk!!!<3<3





No comments:

Post a Comment