jOm jAdi stAlker sAya..

jOm jAdi stAlker sAya..
jOm jAdi stAlker sAya..

Saturday, February 19, 2011

Kaki Jalan??

Kaki jalan ??ke jalan kaki ah????heeeeeee....

Kaki memangla berjalan..macam kaki saya nie,,,suke benor berjalan...pantang xde keje...nak jalan je slalu..
Semalam berjalan lagi...aduyaiiiii...
Bejalan ke mane????alkisahnya ...konon nye nak teman cik yatt g dating..opssssss..haha...bukan dating ye...*jgn marah cik yatt ye..hihi

Ok..semalam saya with my laling..norlieyana arif n cik yatt serta bakal skandalnya kuar menghabiskan tenaga berserta duit d SUNWAY KARNIVAL at Penang..oohhh excited nk p sana coz first time menjejakkan kaki ke tmpat 2...kitorang dah kuar agk lewat dh,,dalam kul 6 g2...semua ni tak dirancang pon.
Setelah berusaha mncari kereta utk disewa..akhrnya kami bertolakla ke sana..dalam ati xnak da shopim2 ni,,nak jimat la konon kn..angan- angan mek jenin je...Dalm sejam gak perjalanan sampaila kami ke mall 2...luarnya menarik ..xsabar nk masuk!

So ape lagi..bejalan la kaki ni kan..masuk la ke sana dengan gumbiranya...not badla tempat 2..just nice..tapi besar CS lg kot..huhuhu..then bermulala sesi pengembaraan kami berempat dalam Sunway Carnival 2...tiap2 kedai masuk ..hahaha..dah kaki jalan.
bila dah jalan2 2..ape lagi kan...tergugat iman tgk baju yang lawa2..kasut yang cun2 sume...uhhhhhhhh...dalam ati...abih dah duet aku,,n memang betul wehhhh..abis duet aku gara2 terpukau nga kasut ni.




                                                     harga berpatutan sekali..sgt selesa


suka punya pasai..beli je...huhuhuhu..pastu jalan-jalan lagi...nmpak lak satu baju 2...lawaaaaaaaaaa...hmmm ape lg beli lg...aduhaiiii...abes duit den.*tringat balance dalam bank!!ciput dh.


Penat jalan2 n pusing ..kami pun balikla ke SP...dah 10 lbih smpai SP..g plak tgk futsal kat TOPTEN SP..aduhhhh..malu kot kna sindir nan jantan2 yang ade kat c2..huh!tp xpela..ade aku kesah????xkot!

Last kali ..lpas futsal 2 terosss p makan ..lapo kot..order?????MILO LAICI...feveret Muchuk saya n Bihun tomyam..Hot glerrrrrrrrr!!


                                                                             kow punyer!!


Best gakla makanan kt c2...tomyam die mmg hot wa cakap lu..pedih perut den...menitis ayaq idung..huhuhuhu


After half and hour kt sana kami pom balik la umah..leteyyyyyyy...semalam terpakse menumpang umah laling saye ..sebab dah xbleh masuk kolejjj dh time 2..


penatttttt sangat ...pagi ni terpakse lak bangun awal sebab ade SPSS punya kursus...terpaksa bngun awal n mengntuk bangat masuk lab...tp terpakse la wehhh hadapinya....bukan aku sorang...semua orang aku tgk dah mngantuk dalam 2...seharian gak la program 2 berlangsung..dari pg smpai la petang..tapi paling best makanan pg,tgh hari,n petang semua d support..jimat belanja..hehehe...


TIRED but ENJOY!!!!;-)

No comments:

Post a Comment