jOm jAdi stAlker sAya..

jOm jAdi stAlker sAya..
jOm jAdi stAlker sAya..

Wednesday, February 23, 2011

dikala malam bulan mengambang...

  • saya berusaha untuk membuat latihan ODE dengan penuh kesabaran..
  • saya dengar setiap lagu yang saya suka..
  • saya tengok gambar-gambar yang ada dalam folder lappy saya..
  • saya tengok 'dia'..*rindu
  • saya tengok mak saya..*lagiiiii rindu
  • saya sambung buat keje..tapi saya dah tension
  • saya buka tingkap..saya tengok bulan.
  • saya rasa lapar..
  • saya tengok makanan..saya minum air..
  • saya tengok cermin
  • saya nampak diri saya...
  • saya tengok meja..saya nampak buku..
  • saya tengok katil saya tengok bantal
  • saya kemas buku..
  • saya tengok laptop..

  • saya tengok jam...
  • saya tengok lagi makanan...

  • saya makan..
  • saya buka FB..
  • saya tengok itu saya tengok ini..
  • saya tengok jam..oh pukul 2 pagi!!saya perlu tido..........
Saya merepek merapu lagiiiiiii...aduhhhhh,,,otak tak betul..wayar dah lus...off lampu..nitezzzzzzzz;-)

No comments:

Post a Comment